קידום אתרים בגוגל – התהליך
קידום אתרים בגוגל מאז ומתמיד נראה כמשהו מפחיד ולא מובן, אין זה העניין. יש בסך הכל לדעת על מה מדובר, מה התנאים בהם עובדים מקדמי האתרים מה יש לדעת לפני שמקדמים אתר, האם אנחנו יכולים לעשות את זה לבד? או האם אנחנו חייבים מישהו שיעשה את זה במקומינו, האם זה מחייב מקצוענות או האם אפשר להתפשר על מישהו שמבין את העיקרון בלבד.
קידום אתרים בגוגל – אבולוציה
במשך השנים ניתן לראות שקידום אתרים לא רק קשה יותר אלא גם עולה יותר תקציב שהיה אמור להספיק לשני אתרים – כיום, ניתן לקדם בקושי שני עמודים ולא בגלל אינפלציה או משהו ערמומי חלילה, ניתן לראות את מחירי השוק עולים בהתאם לקושי המצוי, בימינו בהם גוגל לא מפסיק לפתח שיטות חדשות לקידום אתרים בצורה אורגנית ומספר האתרים המבקשים קידום עולה עם השניות, ניתן לראות שינוי מהותי בתהליך האבוציונלי במטרות הקידום ותהליכי הקידום בגוגל.
בתהליך קידום אתרים בגוגל ניתן לראות איך חברות רבות עושות טעויות שלא ניתן לאחר מכן לתקן. לא כל צעד שעושים בקידום אתרים באמת אפשרי לתקן, יש לדעת לעבוד מול חברות מקצועיות בלבד כי במצב של ניסוי וטעייה יש מצב אפשרי גדול מאוד שניתקל בטעויות אשר יכולות לעלות לנו במצב האתר, מצבו הפיזי באוויר הרשת וכמובן מבחינת מצבו מול מנועי החיפוש (עונשים וכדומה)
קידום אתרים בגוגל – לכוון ולירות
כל מצב של קידום האתר אמור להיות מכוון למטרה, לדעת לכוון כל עמוד נחיתה שלנו למצב של קידום בצורה מכוונת, בין אם זה בעזרת מחקר מילות מפתח מכוון ועד למצב של הכוונת הגולש לעמוד הנחיתה הדרוש לנו בשביל לבצע מכירה, בין אם זה פסנתר חדש ובין אם זה שירות שאנחנו יכולים למכור לו (אפילו טופס יצירת קשר זה המרה באתר)
קידום אתרים בגוגל, הביטוי שמפחיד המון בעלי עסקים ומרגיע המון בעלי עסקים אחרים שכבר מרגישים את ההבדל, גוגל – סוכן המכירות הגדול ביותר בעולם כיום, באם נדע לתת לו את המידע הנדרש לו למען רלוונטיות – מנועי החיפוש יעשו את שאר העבודה.